miercuri, 1 ianuarie 2014

La mulți ani, 2014!


Iată că a mai trecut un an. Nu o să încep cu toate clișeele alea precum ”New Year, New Me”. Nu păcălim pe nimeni, suntem aceleași persoane care am fost și acum fix o zi, dar asta nu înseamnă că nu putem să ne propunem anumite țeluri pe care să le atingem în 2014. Totul ține de perseverența noastră și de energia pe care suntem dispuși să o consumăm pentru a ne putea îndeplini cele mai arzătoare dorințe.

Anul 2013 a fost unul dintre cele mai bune, dacă nu chiar cel mai bun an al existenței mele. Am avut multe realizări pe plan academic, mi-am făcut prieteni noi, am cunoscut persoane interesante și inteligente, care și-au lăsat o amprentă asupra mea, am renunțat la oamenii care nu îmi permiteau să fiu eu însămi, am citit o mulțime de cărți grozave, am văzut filme extraordinare și am descoperit multe trupe și cântăreți geniali. Deci 2014 are o competiție serioasă, din acest punct de vedere. Tocmai de aceea mi-am propus să-mi îndeplinesc anumite vise pe care n-am putut să le realizez în anul precedent. Tot ce mai trebuie să fac este doar să trăiesc la maximum fiecare clipă, să râd și să fiu recunoscătoare.

Vă doresc tuturor un 2014 minunat, cu multă fericire, dragoste și... zâmbete :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...