duminică, 6 octombrie 2013

New beginning



Numele meu este Patricia Chioaru şi îmi place să scriu. Unii dinte voi poate mă cunoaşteţi de pe celălalt blog al meu, Life As Patty – unde am postat o perioadă bună de timp despre cărţi - alţii nu mă cunoaşteţi deloc. Este în regulă oricum ^_^

2013 a fost şi este un an important pentru mine, deoarece am încheiat un capitol al vieţii mele, liceul, şi am început altul nou: facultatea. Momentan sunt studentă la Facultatea de Litere secţia Jurnalism din Constanţa.

Am decis să îmi creez un blog personal fiindcă voi realiza recenzii la cărţi, filme şi seriale pe care le urmăresc. De asemenea, voi dezbate teme importante din viaţa mea, voi relata întamplări trăite pe propria piele de viitor jurnalist, îmi voi exprima părerea despre anumite evenimente şi voi posta interviuri cu oameni deosebiţi şi interesanţi.

Voi încheia această scurtă prezentare despre mine cu un citat sugestiv, enunţat de fizicianul şi astronomul Galileo Galilei: 
Toate adevărurile sunt uşor de înţeles odată ce sunt descoperite; ideea este să le descoperi. 

2 comentarii: